A dead rat

Jag glömde skriva vad jag såg imorse, så jävla jävla vidrigt och hemskt!
Kom hem och skulle gå ut med hundarna på en morgon promenad, och när jag kommer ut från porten och går mot gräset där hundarna brukar rastas så ligger det en död och mosad råtta!
Den har blivit påkörd och är helt platt, benen ligger mosade på sidorna och svansen är helt platt. Huvudet är skit äckligt och det ser ut som hela kroppens innehåll har tryckts upp mot huvuet och sen exploderat...så jävla vidrigt att se.
Jag verkligen hatar att se döda djur och det spelar verkligen ingen roll om det är en råtta eller inte...tyckte synd om stackars råttan som fick en sån hemsk avlidning...nee usch verkligen ingen trevlig syn!
Hoppas verkligen dom tar bort den under dagen och att den verkligen är borta imorn då vi har ett dagis precis utanför oss ...

Neej nu blir det försöka sova några timmar...ska försöka att inte tänka på den mosade råttan..


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag har följt din blogg ett tag och sett både upp och nergångar. Det mesta handlar om att du är missnöjd med din tillvaro, som jobb och lägenhet. Tror du verkligen att det bli bättre av en resa. Du kommer ju hem till samma elände om ett tag igen. Jag tror att du gör fel som flyr ifrån dina problem. Ta tag i det istället och känn dig stolt över en väl förtjänt semester efter allt ditt slit för att ordna en dräglig tillvaro.

2009-11-22 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0