All by myself

Aahhh vilken tråkig dag! Ingen som har kunna setts på dagen och nu är det ingen som kan ses på kvällen heller, jag säger bara en sak. Boooring!

Faan jag vet att jag bara borde va hemma och spara pengar och så men jag tycker det är skit trist att bara ligga hemma hela dagen och hela kvällen! nee fy fan men å andra sidan kanske det är bra att jag håller mig ibne för jag vakna med ont i halsen och helt snorig igen så nu börjar jag väl bli sjuk...igen....men men thats life det är bara att hålla ut helt enkelt för något gott kommer komma ur detta snart. Det vet jag!  Så nu tänkte jag gå ner till Ica och handla massa olika frukter och göra mig en god fruktsallad till kvällen, och kanske handla middag också....har bara ätit frukost idag vilket är väldigt ovanligt för min del...jaja  mooot icaaaaa



Och ni som har ett liv och vänner får ha det så himla kul ikväll och tänka på lilla mig som ligger by myself här hemma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0