Att ni orkar!

Varför vill man läsa någons blogg endast för att klaga, skriva elaka kommentarer och vara elak ?
Jag förstår faktist inte riktigt grejen  ?


Jag börjar bli jävligt trött på er som läser min blogg, som ändå bara stör sig på mig ? det ända ni vill det är att läsa den för att sen skriva helt onödiga kommentarer?   Skulle jag läsa en blogg och störa mig på den människan skulle jag inte ens orka lägga ner tid på att skriva elaka kommentarer.
Och många skriver att jag är jävligt omogen för att jag har valt att bestämma själv vilka kommentarer som ska synas och vilka som inte ska synas!  Vad är det som är omoget med detta ? Är jag den ända som har så tror ni? NEEJ det finns tusen som har så och det är fan inget fel på det! Kanske man ska börja med att man inte kan skriva något alls för jag har faktist ingen lust att ha massa onödiga IDIOTER i mitt liv, idioter som måste trycka ner på andra för att må bra...jaa det är verkligen inte omoget måste jag säga!

Sen klagar ni på att jag äter frukost på morgonen när jag har jobbat natt och att det är fel för att när man jobbar natt så ska man vända på exakt ALLT enligt vissa.... och då undrar jag: VEM FAN HAR BESTÄMT DET?  Jag äter väl vad jag vill och när jag vill? eller ?
När jag jobbar nätter så hinner jag faktist inte äta varje gång, och när man sovit hela dagen, sen bara ätit en macka innan jobbet och sen jobbar 11 timmar så får man inte ens äta lite frukost efter jobbet för då är det fel ?
Seriöst jag blir så jävla fucking trött på er idioter som inte kan låta en sköta ens liv hur fan man vill... vad skulle ni tycka om någon som ni inte kände sa åt er hur ni skulle äta och leva ert liv för att ni jobbar natt ?
Man får väl fan äta när man vill!!
Jag skiter faktist i vilka tider jag äter, jag äter när jag är hungrig oavsett tid!!

Jävligt tråkigt att ha haft en jobbig dag och natt igår och sen vakna upp idag med en massa bullshit!
Ni som läser andras bloggar endast för att skriva elaka kommentarer för att må bra själva, ni borde faktist ta och söka lite hjälp, vänner och ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0