Bakis Söndag

Är riktigt jäkla bakis idag, orkar knappt stå på benen....har sovit dåligt och vart ute och shoppat hela dagen vilket kanske inte är så smart en söndag när man är bakis ? hmm men man kan ju faktist inte vara smart alla dagar i veckan :P

Har köpt en skit snygg skjorta från Gina tricot som man kan ha till leggings eller jeans och så har jag köpt ett par kängor från Monki som jag velat ha hur länge som helst men som har vart slut, men nu har jag dom! Lite nya smycken blev det också, jag älskar armband och örhängen, har hur mycket som helst och kan inte få nog!  Men känner att jag behöver inskaffa lite snygga halsband för det har jag väldigt lite av.
Och eftersom det är söndag och jag är bakis så har jag unnat mig en vegetarisk pizza med bearnesås, mums!
Sen ska jag såklart se massa film och äta morötter med dipp och bara slappa i soffan hela kvällen ;)

Neej nog om detta, hoppas ni haft en bra Halloween helg för det har jag!



En riktigt bra låt med Rihanna, Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0