Brrrr

Jag fryser ihjäl! Hela min kropp är helt nerkyld känns det som, jag ligger i soffan med mjukiskläder, sockor och täcke men fryser som fan... kan ju kanske bero på att jag jobbat hela natten och ännu inte lagt mig ?  Men jag är ledig i 2-3 dagar nu och då vill jag försöka vända tillbaka dygnet.
Så min plan är att vara vaken hela dagen och sen lägga mig rätt tidigt ikväll...en väldigt bra plan tycker jag.

Åt frulle med söta Dalin från jobbet imorse och som vanligt så ska vi alltid överdriva och äta 2 much men gott var det! Sen blev det en promenix med vovven på morgonen och sen har jag bara suttit vid datan och kollat massa viktiga grejer och ringt en massa samtal.
Har fler saker att ta tag i innan den här veckan är slut, känns lite jobbigt men det är för en bra grej så det är bara dra ut korken ur arslet och sätta fart! ;)

Btw så tror jag att jag har gått och blivit kär...........Jag älskar Erik från idol, jag vet skit töntigt men asså hans röst är så jävla braaa!!!
Vad tycker ni ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0