Det var den dagen det..

Helt sjukt klockan är halv 12 på natten och jag har bara vart vaken i 5 timmar och det är redan dags att sova egentligen... sov till halv 7 på kvällen, var verkligen helt död så det var skönt att få sova ut.
Har nyss kommit in från en långpromenad, kände att jag behövde göra något och inte bara ha legat och segat hela kvällen så det blev lite över en timme jag gick för mig själv med ipoden, väldigt skönt faktist!

Faan jag kommer ju ha väldigt svårt att sova inatt då jag sovit hela dagen.... och jag som ska upp tidigt imorn och göra lite ärenden i stan och sen träffa en kompis son jag inte träffat på evigheter!
Får väl försöka läsa en bok eller något så kanske jag blir lite trött ?
Neej nu ska jag nog fortsätta med att fixa in musiken på itunes och göra klart spellistorna till min Ipod touch för det tar sina lilla tid med 2tusen låtar... hihi




Hur söta är inte dom här sötnosarna då ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0