Du snodde min julskinka

haha guess what just happend?

Ibland när vi lagar mat eller grytor och ska låta det svalna så brukar vi ställa ut det på balkongen när det är kallt ute, vi gör det såklart inte på sommaren, men ibland får man inte plats med stora saker i kylskåpet efterslom vi har ett litet bara... men vilket fall som helst så har jag bett mammsen att laga julskinka innan jag åker, för det är ju så jävla gott med knäckebröd, julskinka och senap på! Yuumiie :)
Så nu har vi ställt ut julskinkan på balkongen och så ser jag hur min hund står och skäller mot balkongdörren och jag förstår inte varför? ingen är ju där?


Men så går jag ut på balkongen och ser än jävla fågel som sitter vid julskinkan och har tuggat sönder plasten som va runt och ätit på halva skinkan! MIN JULSKINKA!  haha jag tyckte faktist att det va lite roligt så det var ju bortkastade pengar och ingen julskinka för mig inte..... i alla år som mammsen har haft saker på balkongen har aldrig något sånt här hänt... helt sjukt...
Jävla fågelfan! min skinka jue.... jaja nu ska jag fortsätta med att packa ner mina saker till förrådet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0