ehmm....

Så man kanske ska försöka skriva ett litet gladare inlägg nu.....

Är rätt så nyvaken och har precis ätit lite middag, pasta å köttfärsås.  Ska snart in i duschen och sen iväg mot jobbet, har lite över en månad kvar sen så är jag färdig med det jobbet vilket känns riktigt jävla skönt!  Och inte nog med att jag slipper det utan jag kommer även få må så jävla bra då jag har mina planer som jag faktist inte tänker berätta om ännu....men jag kan bara säga att jag längtar!

Nee känner faktist inte för att blogga mer just nu, åhh jävla idioter som ska göra mig irriterad!
Lägger in en låt istället från Erik i Idol, haha jaa jag tycker faktist att han har en grym röst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0