En jävla jobbig dag...

Helt sjukt att jag är helt död och klockan är bara halv 3 på dagen ? hahah så går det när man inte är van vid att ha ett full speckat schema.

Började dagen med att gå upp när klockan ringde, 09:00 sen vart det lite frulle, och sen en promenad med hundarna. Efter var jag tvungen att åka in till stan och handla present till Linda som fyller år på måndag och har fest ikväll...
Och jag måste säga att jag blir så jävla irriterad på människor som jobbar i butiker som inte kan va trevlig mot sina kunder!

Kommer in i affären där jag ska handla väska och skor, och frågar då om dom har skorna i fler storlekar, svaret jag får är att hon som jobbar i butiken suckar och pekar att det ska ligga där borta någonstans ?  Så jag går och letar men hittar inget, så då frågar jag igen om hon kan hjälpa mig eller söka på datan om den andra butiken har dom i andra storlekar...och svaret jag får då är att hon inte kan göra det, och varför hon inte kunde det, kunde idioten inte svara på... okej så då frågar jag om hon kanske kan ringa till andra butiken och fråga om dom finns där ? men icke sa nicke det kunde hon inte heller....och då ber jag om telnr och artikel nummret och då ser man hur hon himlar med ögonen, suckar och är riktigt jävla grinig....

Jag menar ska man inte vara trevlig mot sina kunder när man jobbar i en butik ? Självklart kan alla ha en dålig dag men jobbar man med service så får man faktist ta och svälja det sura äpplet och helt enkelt hålla minnen och visa ett leende på läpparna!
Nee jävligt irriterad blev jag och har absolut ingen lust att gå dit igen.
Fick iallafall tag i det jag behövde och sa till henne att hon inte borde jobba med service och människor när hon är så jävla otrevlig mot sina kunder...och inte visste hon vad hon skulle svara på det.. jävla idiot fan!




Förutom detta har ja vart fram och tillbaka och fixat massa ärenden, nu har ja äntligen kommit hem och tänkte ta mig en liten siesta innan jag måste in i duschen och sen börja göra mig i ordning för kvällen.... mer bloggande blir det sen... hoppas ni haft en bättre och trevligare dag än mig iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0