.....

Satt nyss och läste igenom mina gamla inlägg på bloggen från 2008, faktist riktigt kul att läsa :)
Idag ska jag bara ta de lugnt på dagen, tänkte vara duktig och fixa lite här hemma och sortera lite i klädkammaren, har så mycket därinne som jag liksom inte använder just nu och så måste jag dessutom börja ta fram sånt som jag kommer behöva om två veckor ;).....och ni som undrar vad jag ska göra om 2 veckor får fortsätta läsa min blogg.....
ska nog försöka ta mig en långpromenad senare också, så himlans härligt när det är sol ute, tittar man bara ut genom fönstret så kan man nästan tro att det är sommar ute...

Ska jobba ikväll också, är verkligen inte sugen på det men thats life och jag får trösta mig med att jag får jobba med älskade Lina och att jag inte har så många pass kvar på jobbet :)
ska nog göra en god kycklingsallad med mig som matlåda inatt också, har vart sugen på det i flera dagar nu....nee nu blir det göra lite nytta här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0