Finally

Ahh vilken dag jag haft!  Var riktigt längesen jag har gjort så mycket på en och samma dag.
När man jobbar natt så har man aldrig tid eller ork att göra saker men idag har jag knappt vart hemma...

Började dagen med att fixa lite ärenden i stan och sen lunchade med en kompis, sen var det hem och duscha och fixa sig för sen var det dags för thia middag i stan, sjukt gott var det och när jag kom hem blev det en promenad med hundarna och sen en långpromenad med ipoden.. så har nyligen äntligen satt mig ner i soffan och är verkligen helt slut! 
Och imorn väntar en till  hektisk dag fast en rolig kväll kommer det bli! Längtar extremt mycket ;)
Neej nu ska jag nog ta mig ett äpple, tvätta av mig sminket och krypa ner under filten i soffan och se på en film innan jag ska försöka sova... imorn blir det upp tidigt för att hinna med allt....





Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0