Friday Night

Det är fredag kväll och jag vaknade för en liten stund sen ? Skulle kolla på idol och sen ha lite film mys tänkte jag, men jag måste verkligen ha vart helt slut efter dagen och somnat så fort jag la mig i soffan hihi...snacka om att vara trött!
Nu lär jag vara vaken hela natten istället hmmm tur att man inte ska upp särskilt tidigt imorn.
Fick en kommentar från en tjej som sa att hon läser min blogg och hon undra vad det är för viktiga saker jag gör om dagarna och vad det är jag ska packa?
Joo det är nämligen så att jag ska ut och resa väldigt väldigt snart ;) Det kommer komma mer om detta nästa vecka, info om allting som kommer hända dom närmsta månaderna...hihi så ni får fortsätta läsa min blogg om ni vill veta mer... ;)

hmm neej om man kanske ska sätta på en film ëller något?  inget bra på tvn är det iallafall..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0