Gooood Morning eller något...

Åhh vad irriterad jag blir! Jaa jag vet precis som vanligt men det är faktist jävligt irriterande när man skrivit en långt inlägg och är inne på en massa sidor och sen så ska datan haka upp sig! Faan faan faan!

Jaa men så kan det gå, har nyss kommit in från en promenad med hundarna och usch vilket tråkigt väder det är idag, regningt och helt grått ute, verkligen inge kul alls.
Jag blir så himla omotiverad till att göra saker och ting när det är sånt här väder, vill liksom bara ligga hemma under täcket och inte göra någonting alls.  Fast det funkar ju inte riktigt så, så nu ska jag ta och äta frukost och sen städa lite här hemma för det behövs verkligen och sen ska jag försöka träna om jag orkar, jag borde men får se vad jag känner för helt enkelt.
Har haft planer om att träna hela veckan men eftersom jag vart sjuk så har jag skippat det.

Mina planer för helgen är faktist att bara ta det lugnt för en gångs skull, känns egentligen lite tråkigt men jag är trött på att gå ut och speciellt i det här vädret och det är ju sååå mycket roligare att gå ut på sommaren. Såå neej jag ska bara ha en helt lugn helg och spara pengar!




Det är såna här dagar man saknar Thailand... önskar jag satt på planet på väg  till paradiset just nu...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0