Goooood morning Sunshine

Fan nu har man sovit hela dagen igen, känns så himla trist att vakna när det är helt svart ute.
Har sovit skit dåligt idag pga av mina magsmärtor jag haft hela natten, det är som krampaktiga smärtor som gör skit ont så fort jag rör på mig.
Trodde det skulle försvinna tílls jag vakande med icke sa nicke!
Förskyld, ont i halsen, huvudvärk och tandvärk på detta också...åhh så bra det känns! neej fy fan och jag skulle egentligen jobba inatt med men som tur var kunde Charlotte jobba för mig inatt, vet faktist inte hur jag skulle klarat natten annars, men en sak vet jag och det är att jag inte hade vart trevlig iallafall.

Neej nu blir det middag och sen bara slappa i soffan och halvvila hela kvällen/natten, det jobbiga är ju att jag kommer vara vaken hela natten pga av att jag har vändt på dygnet...jaja man är ju en van nattuggla ;)






haha stämmer väldigt bra tycker jag! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0