Ipod Touch = Krångligt ?

Har faktist ingenting att blogga om idag.....så jag tror nog jag skiter i att blogga idag, har sovit hela dagen pga av min jädrans huvudvärk, somnade lite över halv 7 på morgonen så nu vart ännu en dag förstörd =/

Ska sitta och fixa in lite låtar på min ipod fast det är ett litet projekt i sig med Ipod Touch måste jag säga eftersom man inte bara kan lägga in en låt hur som helst nej nej, skulle jag koppla in den i datan nu så skulle alla låtar jag har försvinna på den och det jag har på datan nu skulle komma in. Dom låtarna jag har på min ipod har jag haft sen innan min resa vilket är väldigt väldigt många månader sen....och dom låtarna hade jag på min lillebrors data och dom har han inte kvar.. så det känns lite drygt att allt kommer försvinna så därför måste jag fixa nya låtar på  min data, samt ladda ner Itunes och fixa med spellistor och sånt.
Sen när jag väl är färdig och redo att byta ut mina låtar då kan ja göra det men det kommer ta ett bra tag innan man får ihop många låtar, har ca 2000 låtar på min ipod nu och vill inte ha bara några hundra utan vill ha massa massa musik :)
Och som tur är så har jag nyss fått reda på att man kan ladda ner musik via Youtube! Hur bra som helst! Så detta är vad jag ska göra framöver dom nätterna jag inte kan sova eller inte har något att göra ;)

Men jag förstår faktist inte varför Ipod Touch ska vara så jädrans krånglig? varför kan den inte va som en vanlig ipod där man bara kan dra över en fil ? jaja jag får se det på den positiva sidan....jag har helt enkelt något att göra :P






Oj det vart ett litet inlägg ändå fast jag inte hade planer om att blogga... jaa så kan det gå helt enkelt.. inget roligt inlägg men det är något iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0