IRRITERAD!

Fan vad arg jag blir! Vad jag än gör så ska det alltid vara något som inte ska gå som det ska..alltid!
Nu har jag suttit flera dagar och nätter och fixat in låtar på min jävla data, jag har fixat en massa spellistor på Itunes som har tagit mig jävla många timmar och dagar...

Okej jag har en fucking jävla ipod touch som ska vara så jävla komplicerad och inte som en vanlig jävla ipod! Man kan liksom bara få in låtar om man har Itunes och nu har jag fixat det på datan och mina jävla spellistor.. jag har ca 2000 låtar nu som jag placerat och fixat med och jag kan säga er at det gör man inte bara på en dag, Neej detta har tagit mig många nätter och dagar... såå nu när jag då kopplar in skiten i datan så kommer knappt hälften in i min ipod? WHAT THE FUCK?
Tex en spellista där jag har blandad musik med ca 600 låtar, kom det bara in lite över 100 ? Varför ?
Varför kan det inte bara fungera som det ska ?
Och nu så står det på Itunes att mina låtar helt plötsligt inte fungerar att lyssna på ? Men jag har kunnat lyssna på dom i flera dagar och senast imorse....åhhh jag blir så jävla arg, stressad, irriterad och trött!

Varför kan ipod touch inte bara vara lika enkel som en vanlig ipod där man bara kan dra över låtarna ?
nej nej nu ska man fixa itunes och strular det... jaa då får man va utan musik lr vad ?


Om det är någon som vet hur jag ska lösa detta så vore jag tacksam.....har fan testat allt i en timmes tid nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0