Jag är så jädrans smart!

Jag tror det är någt allvarligt fel på mig!
Jag vakna halv 7 på morgonen av mig själv och kan inte somna om även fast jag var skit trött, så jag kollar lite på tv, går ut med hundarna, äter frukost och pratar lite i telefon och helt plötsligt är klockan 12 på förmiddagen. Så då har jag ju hela dagen med att göra någt och ta tag i lite saker......men nej nej smarta jag går och lägger mig och somnar som en stock och vaknar vid 4 igen! 

Detta kan ju inte vara normalt? eller ?  Det här betyder ju att jag kommer vara vaken hela natten igen och aldrig kunna vända tillbaka dygnet..åhh jag blir så arg på mig själv!
Ja ja gjort är gjort så nu ska jag gå ut med lilla Rocky på en promenad och hämta min fina plattång som jag ännu inte gjort pga av att den finns en bit bort att hämta.....well well hoppas ni alla haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0