Lite restylane

Sådär då var man hemma igen, alldeles för många timmar senare än planerat!
Började dagen med att både jag och min kompis var försenade så det blev en stressig frukost och sen springa till kliniken där vi gör våra läppar...förra gången jag gjorde dom så kändes det knappt men idag gjorde det skit ont! Och denna gång så sprutade jag i dubbelt så mycket än sist pga att jag kommer vara borta ett tag och vill att dom ska vara stora och fina så länge som möjligt.




Sen har vi gjort en massa ärenden och vart över hela stan känns det som. Och sen fick jag ett litet ryck att jag helt plötsligt inte var nöjd med läpparna så då gick jag tillbaka och fick i lite till, man blir helt skadad haha neej nu blir det inget med restylane på ett bra tag!  Nu ska jag försöka vila en timme och sen måste jag ta och fixa mer här hemma och sen jobba hela natten.......


Lite info om Restylane:

 Restylane® består av hyaluronsyra, ett naturligt ämne som redan finns i kroppen och är helt syntetiskt framställt för ökad säkerhet och långvarigt resultat. Restylane® injiceras i huden och ger volym så att rynkor och veck slätas ut. Med Restylane® kan man även skapa fylligare läppar, tydligare ansiktskonturer och en föryngring av huden. Du får ett naturligt skönhetslyft och ett omedelbart synligt resultat.

Restylane® är ett ledande varumärke inom sin kategori på den globala skönhetsmarknaden. Produkten baseras på Q-Meds patenterade NASHA™ teknologi och förbättrar det naturliga utseendet genom att tillföra och återge huden volym.

 Fördelarna med Restylane
Låt Restylane bli en naturlig del av din ansikts- och skönhetsvård. En behandling med Restylane är enkel och tar omkring 30 minuter
- Resultatet syns direkt
- Minimal tid borta från jobbet
- Långvarig men inte bestående effekt
- Naturligt och säkert med låg risk för biverkningar
- Passar många olika behov och ger dig valmöjlighet och flexibilitet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0