Lite update

Jaa jag vet nu har jag vart värdelös på att blogga igen....
Är väldigt stressigt just nu, det är 8 dagar kvar tills jag sitter på Arlanda och ska till värmen! Längtar som bara den :)

Ska snart åka in till Thai ambassaden och hämta mitt visum :) sen blir det försöka fixa lite i klädkammaren, måste ta och packa ner allt sånt som jag inte kommer använda medans jag är borta så mammsen får plats med sina grejer.
Är så himla stressad just nu att jag inte vet hur jag ska hinna med allt innan resan? Jag jobbar ikväll och imorn kväll, ledig lördag och då ska jag ut och äta på min favvo restaurang Kamarina, söndag jobbar jag igen och måndag. Tisdag ska jag träffa alla tjejer och ha en Hej då kväll, onsdag ska jag bara va hemma och packa och sen va med familjen och söta Rocky, Torsdag åker jag! :D
Men jag vet seriöst inte när jag ska ha tid till att handla allt jag behöver inför resan, träffa dom som vill ses innan jag åker och hur ska jag hinna packa ihop alla mina grejer och hinna gå till förrådet med det ?  Neej stress stress stress, och problemet är att när jag jobbar  natt så sover jag sen på dagtid...får försöka gå upp tidigt och fixa lite hur jag nu ska orka ?

Fast jag ska inte klaga för snart är jag  underbara Thailand igen och har det hur bra som helst! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0