Lovely Day

Så jävla skönt att vara ledig och få sova ut ordentligt! Vaknade vid halv tio och kände mig utvilad, så himlans skönt....är ledig idag och imorn med sen är det jobb jobb jobb som väntar.

Har en del saker att ta tag i dom här två dagarna, dels en massa telefonsamtal som jag måste ringa, jag tycker verkligen det är så tråkigt att sitta och ringa massa olika samtal för man får alltid en massa val som man måste knappa in och sen en jädrans massa telefonköer.....boring.....vilket fall som helst så vägrar min mobil fungera idag med så på eftermiddagen blir det gå ner till Phone House och lämna in skiten....tur att jag har min gamla mobil kvar fast det fungerar sisådär men bättre än ingen iallafall..

Neej om man ska fortsätta med sina samtal att ringa och sen ska jag faktist vara duktig och träna idag..
Hoppas alla får en super dag!



På Lördag kommer min älskade Sandrita hem från Thailand :) Finally säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0