Me and my...

Jag och mina planer fungerar verkligen inge bra ihop!
Fick höra igår från en killkompis att när jag planerar saker och ting så vet man aldrig om planen blir av eller inte... så jävla sant haha jag planerar saker hela tiden men sen så dyker andra saker och ting upp och då blir det liksom så att min plan skjuts upp....jaa jag vet att jag är helt värdelös, för jag menar hur svårt ska det va att göra det man planerat egentligen ?  Väldigt svårt för mig iallafall hihi :P

3 timmar kvar tills det är dags för mig att jobba...usch verkligen inge sugen på det, jag vill bara ligga hemma i soffan i mjukiskläder och se massa bra filmer och bara va.... fast nu får jag försöka tänka positivt! 7 pass kvar för min del.. inte så mycket, i can do it!
Neej nu blir det laga middag och göra matlåda in för natten också...faan skulle vilja ta mig en liten siesta fast det hinner jag nog inte? lr kanske ? hmmm ja ja hoppas ni alla får en trevlig lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, va söt du är! Men jag har verkligen inget att skriva..plus att jag har så sjukt mycket plugg just nu. Ingen inspiration alls, sitter bara inne.



Hoppas du får en okej natt på jobbet. Bara 7 pass kvar! :D

2009-11-21 @ 17:27:43
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0