Mer död än levande




Jaa precis som rubriken känner jag mig just nu, är så jädrans trött hela tiden. Fast har dock bara sovit lite över 3 timmar inatt och sen hållt på och fixat här hemma hela dagen och det ser nu ut som en bomb har slagit ner här hemma, är långt ifrån färdig med all packning som måste göras...fy fan.

Nu ska jag försöka vila en halvtimme och sen är det dags att röra sig mot jobbet och jobba hela natten hur man nu ska orka det ? Sen hålla mig vaken när jag kommer hem imorn bitti och fortsätta där jag sluta idag... sen på kvällen ska jag ut och äta middag och sen direkt hem, inget festande här inte!
Neej jag vill faktist spara vartenda öre jag kan till Thailand och är dessutom inte sugen på att festa här hemma nu när det är mörkt och kallt...mycket roligare att festa på sommaren, eller vad tycker ni ?



Inte långt kvar tills jag är här igen :D *Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0