More time please ?

Har så mycket som jag måste göra innan min resa, vet faktist inte hur jag ska hinna med allt?

* Packa ner alla mina grejer och lägga i förrådet

* Hinna handla allt som jag behöver till resan

* Klippa mig

* Vaxa mig

* Försöka fixa min ipod fan så jag kan få in alla låtar

* Fixa min cp kamera

* Ta fram mina sommarkläder ( som ligger någonstans i förrådet)

* Färga håret

* Träffa mina vänner och umgås lite innan jag åker

* Packa backpacking ryggan...( ska inte bli kul att bära på den igen)



Okej jag har 7 dagar kvar tills jag åker och för vissa så kanske 7 dagar är mycket att fixa detta på, MEN det är lite stressigt när jag jobbar natt och sover på dagarna...måste försöka gå upp tidigt och får helt enkelt sova när jag kommer till Thailand haha... stress stress stress...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0