Morgonångest

Neej usch vad jag verkligen inte är en morgonmänniska, det gör ont i hela min kropp när klockan ringer och det är kolsvart ute....har verkligen svårt att ta mig upp på morgonen och vill gärna snooza 1 timme eller två hihi :P



Neej men nu är jag iallafall uppe, fick sova nästan 3 hela timmar, sen var det bara gå upp när klockan ringde och in i duschen så man vaknade till lite, märkte dock att jag duschade nästan i en halvtimme.
Så nu ska jag fixa mig det sista sen röra mig in mot stan och möta upp en kompis så ska vi äta lite frulle och sen fixa våra läppar klockan 9!
Jag hoppas verkligen jag kommer hinna ta mig en liten siesta senare under dagen så jag orkar jobba hela natten, min sista natt! :D woohoo känns så jädrans bra!!

Bloggar mer när jag kommer hem, och om ni har tur så kommer lite bilder upp också, hoppas ni alla får en trevlig måndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0