my day

Sådär efter att skrivit ett jävla långt inlägg innan så tänkte jag säga att min data har pajat eller själva internet fungerar inte som det ska..så kan inte blogga så mycket. Sitter just nu i brorsans rum och lånar hans data. Ska snart börja fixa mig och åka in mot stan för att fixa Visum för min resa och sen shoppa lite saker som, kläning och väska som jag verkligen vill ha med mig! :)

Om jag har tur så kommer jag äntligen få träffa min älskade Sandrita idag också så vi kanske kan luncha tillsammans, har inte setts på en månad nu för att hon har vart i Thailand men nu är hon tillbaka! :)  Efter stan blir det hem och sova några timmar för sen är det jobb hela natten...somnade igår runt 9 tiden på kvällen och vaknade igen vid 3 på natten och kunde inte somna om... typiskt mig, så har vart vaken sen 3 på natten så jag kommer nog kunna sova några timmar på eftermiddagen....

Ja ja nu är det dags att hoppa in i duschen.. hoppas ni alla får en trevlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0