My day

Har precis kommit hem från en mysig lunch med Linda, det blev Thai mat och det var sjuuuukt gott!  så nu är jag helt slut fast jag knappt gjort någonting.
Jobbar några nätter i rad nu vilket jag inte ser fram emot, är skit less på att jobba natt, det tar extremt mycket på kroppen och ens krafter.
Jag är trött hela tiden och orkar aldrig träffa mina vänner för jag vill hellre ligga och sova...neej tur att man inte har lång tid kvar på jobbet, får bara stå ut och bita i det sura äpplet några veckor till helt enkelt.

Nu blir det vila en timme och sen upp och färga håret och duscha, middag och sen jobba fram tills 7 imorn bitti.. fy faaan..


Min goda lunch, Panang med kyckling och grönsaker, curry, kokosmjölk och ris, yumiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0