Nyvaken

Gud vad det känns i kroppen när man jobbat några nätter i sträck, när klockan ringde vid fem tiden så kändes det som min kropp var helt bedövad.
Men en natt kvar ska jag stå ut och sen får jag ta och vila lite, har precis tryckt i mig lite middag och ska hoppa in i duschen nu....

Imorn efter jobbet har jag egentligen tusen grejer som jag måste fixa så jag måste hålla mig vaken hela dagen efter ha jobbat 11 timmar, vet inte riktigt hur jag ska orka detta ? men jag kan verkligen inte skjuta upp på det! Skulle gjort det redan i måndags men valde sömn framför det istället men nu kan jag faktist inte skjuta upp det mer, så nu blir det jobb fram tills 7 imorn bitti och sen ringa en massa viktiga samtal och åka in till stan och göra viktiga ärenden....sova kan man göra när man är ligger i graven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0