På med Tandkräm! ?

Jahap då va man hemma igen efter en lååång natt på jobbet, var fan en av dom segaste nätterna jag vart med om någonsin....tror det beror på att jag vet att jag bara har 2 pass kvar och sen slutar jag och då vill man ju bara att tiden ska gå fort, fast tyvärr så gör den ju inte det.

Det har inte vart en bra natt för mig, först så har jag knappt sovit för jag kunde inte vila på eftermiddagen igår för telefonen ringde stup i kvarten, sen har det bara vart en massa idioter som har tagit massa krafter ur en OCH så har jag bränt hela min tumme rejält!
Pga av att tjejerna på jobbet alltid ska ha sina jävla plattänger och locktångar ikopplade och dessutom ha dom på fast dom inte ens använder dom, vilket jag tycker är jävligt onödigt.... vilket fall som helst så skulle en av tjejerna sminka sig lite och bland allt smink vid spegeln så låg såklart en plattång ivägen och hon råka komma åt sladden så plattången hållr på att åka i golvet och min första reaktion är ju såklart att fånga den så den inte åker i backen...vilket var jävligt dumt av mig! Jag trodde ju såklart inte att sladden satt i kontakten och att plattången stått på i flera timmar!!
Så det hela slutar med att min stackars vänstra tumme blir plattat och helt bränd för jag fångar den på ett så konstigt sätt så nu kan jag knappt röra min tumme, har fått blåsor och har en sån jävla hemsk smärta!!

Jag kanske borde få skylla mig själv som var dum att ta emot den när jag såg att den höll på åka i golvet, men jag trodde aldrig den skulle va på som den var och hade vart det i flera timmar..för jag menar när man användt sin plattång så stänger man väl av den sen ? Varför ska man låta den stå på hela natten?  Alla kan göra sig illa och bränna sig på armar och händer vlket också har hänt ett antal gånger.....nee faan jävligt rriterande och jävligt ont har jag!
Men nu är jag hemma, har spolat kall vatten hela natten, haft papper med is i och lindat runt hela natten också, plus att jag fick höra att det var bra att ha tandkräm på ? Visste ni det ? Det kyler liksom ner och fungerade väldans bra måste jag säga! 
Så på med tandkräm om du skulle råka bränna dig! ;)

Nu ska jag försöka sova 4 tmmar innan jag måste upp igen och fortsätta där jag slutade igår innan jag gick hemfrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0