Scary Clowns...

Är det bara jag som tycker att Clowner är läskiga?

Ända sen jag var liten har jag vart rädd för clowner, dom får inte mig att le eller skratta...tycker dom är obehagliga med det där konstiga sminket...haha jaa jag är väl lite skum säkert som tycker så, men så är det!
Kommer ni ihåg filmen DET med en läskig och elak clown som rövade bort små barn ?
Det är nog den filmen som gjort att jag inte tycker om clowner, jag minns att jag och en kompis brukade titta på den och vi var alltid livrädda under hela filmen och efter.... såg den igen för ca 1 år sen och jaa den va ju inte så läskig som man tyckte när man va liten....men jag ogillar ändå Clowner.


Vad tycker ni om clowner ? läskiga lr inte ?

 


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0