Seriöst! ?

Åhh vad irriterad jag blir på ALLT!

Är så jävla trött så jag avlider snart, och inte nog med detta ska min jävla mobil telefon haka upp sig.
Först går det inte att smsa eller ringa, sen står det att det inte är någon täckning så då stänger jag av skiten, tar ut batteriet och sätter in det igen och ska starta mobilen men tror ni att den går att sätta på igen ?
Efter att jag försökt i ca 20 min att starta om den så sätts den på, jag skriver in pin och mobilen stängs av igen. Och när jag försöker sätta i laddaren när den är avstängd så händer inget.......får igång mobilen igen, den startar men då står klockan på 14:03 och ingen täckning, när jag försöker ladda den då så står det att batteriet går inte att ladda för jag behöver en Sony Ericsson laddare? asså jag har ju för fan en sony ericsson laddare!!!!

Och sen så bara dör den igen... åhh jag blir så jävla trött, orkar verkligen inte gå till butiken idag och fråga vad fasiken som har hänt, mina ben orkar knappt hålla mig uppe efter att ha vart vaken ett dygn...jävligt irriterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0