Skype

Har precis skaffat mig Skype, har aldrig riktigt orkat skaffa mig det men nu kändes det som att det var dags!
Förstår nada av det men det ska nog gå och lösa, har en kompis som är i Thailand just nu som har tjatat på mig att skaffa det så imorn ska vi ha en skype date hahah...men det verkar ju väldans bra att ha, tänk er när man är ute och reser och kan prata med sina vänner och familj genom skype, skit bra jue!
Alla borde skaffa Skype ;) så till alla min kära vänner som läser min blogg....skaffa Skype!

Har precis lagat matlåda också som jag ska ha med mig till jobbet inatt, kycklingsallad med feta ost, yumie!
Ska snart ta och röra mig mot jobbet, mina ben är helt döda vet inte hur jag ska orka ta mig upp ur soffan men men jag får tänka att jag inte har så lång tid kvar på jobbet och det är pengar... ..
Har bara 3 veckor kvar på jobbet, woohooo sen är det över, finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0