Som en anka

haha vaknade nyligen och tittade mig själv i spegeln och jag ser ut som en anka med mina läppar haha ser ut som en riktig fläskläpp!  Inte så konstigt när jag ick så mycket i och inte alls är van, så nu kommer jag vara svullen i några dagar och dessutom blir jag säkert blå imorn också som sist, man får blåmärken som stter ca 1 vecka, inte så jätte snyggt men vill man vara fin får man lida pin...
Neej men ni alla tycker att jag kanske inte skulle lagt i så mycket men ska dock vara borta 2-3 månader och jag vill att dom ska vara fina hela perioden, okej kanske inte se ut som dom gör nu men om ca 2 veckor så kommer dom ha lagt sig och vara precis som jag vill ;) det är bara att stå ut helt enkelt.




Min överläpp ser nästan ut såhär fast värre hahah, det är bara å skratta åt sig själv just nu, fan ser ju ut som Linda Rosing haha herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0