The Box - en av dom sämsta





Kom hem för ett litet tag sen från bion. Var och såg filmen The Box med Gåsa och jag måste säga att jag är riktigt riktigt besviken!  Trailern som ni ser ovanför är lite över 2 minuter lång och jag kan säga er att på trailern så verkar filmen hur bra och spännande som helst. Men jag kan tala om för er att det är bara dom där 2 minuterna som dom har samlat ihop som är bra på filmen, det händer absolut ingenting i filmen, den har ingen spänning, ingenting!  Jag trodde verkligen den här skulle vara skit bra men när folk i biosalongen sitter och skrattar istället för att bli rädda så är den verkligen dålig! Det som skulle vara läskigt skrattade alla åt för det var så pinsamt dåligt..haha neej herregud säger jag bara, Och Gåsa somnade till och med! Om man somnar på en bio då är filmen verkligen skit, fick väcka henne 2 gånger :P
Dom flesta hörde man säga att det var en av dom sämsta filmerna dom har sett och jag håller verkligen med. Tråkigt när man blir besviken....  men men förutom det så var det en mysig kväll.

Vi satt oss på O Lerys och tog oss en varsin drink innan bion skulle börja för att fördriva tiden lite, eller njaa jag tog en Bacardi Breezer hehe var himlans gott! Och så handlade vi lite lösgodis på Konsum och det var en kassa där man fick slå in allt själv och trixa och fixa med massa knappar...sätta in pengar i någon konstig grej...nee de va himla krångligt tyckte jag faktist och dom bakom oss vart inte så glada då vi verkligen tog oss tid för att vi inte förstod någonting
Sen blev det förstås popcorn också och dom ville vi salta lite extra men smarta Gåsa råka tappa saltet så istället för popcorn med lite salt fick vi Salt med popcorn...jaja så kan det gå :P




Mmm gott gott gott!


Tänkt inte ens tanken på att smaka!! ( haha måste ju bjuda på en fulbild också :p)



Konstiga kassa grejen, me dont likiee


Biljetter till en av dom sämsta filmerna ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0