This is how i feel

Att vara en nattuggla och sen dessutom jobba natt börjar bli jävligt jobbigt.
Man sover bort dagarna för att man jobbar hela natten fram tills sju på morgonen och sen dröjer det ett tag innan man kommer hem och somnar, sen vaknar man äter och duschar och sen är det dags att gå till jobbet igen.
Och när man väl är ledig 2, 4 dagar så är det jätte svårt att vända tillbaka dygnet, dels för att ag är en nattmänniska och lägger mig nästan aldrig innan 3 på natten, jag vill kunna lägga mig tidigare men oftast är jag inge trött alls och försöker jag så slutar det med att jag bara ligger och vrider och vänder på mig i flera timmar.

Har sovit halva dagen idag med fast jag var ledig igår, och inte nog med att jag var bakis igår feter lördagens partaj så blev jag sjuk igår. 
Jag har skit ont halsen och kan knappt svälja, helt täppt i näsan och min kropp känns jätte tung och så har jag vart magsjuk hela natten och morgonen, och över allt detta så kom tandvärken också. Känns väldigt bra måste jag säga!
Och så ska jag nu behöva jobba med detta i några dagar, fy fan säger jag bara. Det kommer bli några långa långa nätter men det är bara att göra det bästa av situationen och ladda upp med massa halstabletter och alvedon!

Neej nu ska jag ner till centrum och hämta ut mina böcker och min plattång som har kommit.
TJINGELNG SÅ LÄNGE!



Fan vad jag önskar att det var sommar igen. Kunna gå med klännning utan att frysa, kunna gå i stan utan tusen klädesplagg på sig...saknar saknar saknar!

me me me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0