Time 2 sleep?

Klockan har redan hunnit bli 1 på natten, helt sjukt jag förstår inte vart tiden tar vägen ?
Har försökt fixa lite med mina grejer hemma, och har också vart och hämtat mina sommarkläder som låg långt in i förrådet.
Har testat alla kläder som jag vill ha med mig till Thailand å plockat fram allt jag ska ha med mig så på onsdag kväll är det bara att packa ner allt :)

Ska upp lite över 6 imorn bitti för att äta frukost med Arlinda innan hon ska till jobbet men först efter frukosten ska vi gå och göra våra läppar, längtar!
Sen så har jag en fullspeckat dag framför mig. ¨Måste åka och köpa färgade linser som jag brukar ha ibland och vill gärna ha med mig det till Thailand, sen måste jag fortsätta här hemma med allt som måste göras med mina grejer. Måste även tömma mina minneskort på kameran och föra över dom på datan som tar sin lilla tid och sen ska jag jobba min sista natt, så jävla skönt att jag bara har en natt kvar!

Nee nu är det nog dags att försöka sova några timmar, ska ju trots allt upp snart!
Nighty night på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0