Ugliest Tatto

Satt och kolla lite på några av dom fulaste Tattos som gjorts och fy fan säger jag bara till dom som måste ha detta på sin kropp...jag skulle skämmas.

Tänkte dela med mig lite av det fula jag såg ;) såå here it comes!



Varför vill man ha en ful penis?               Eller detta ?

  

En skam mot Michael Jackson, skäms!     Och detta? hur kom man på denna ide?
  

Ful ful ful,   och sexy nurse ? njaaa det skulle jag inte kunna påstå?    Och den 3je är skit dålig gjrod!
     


Jag sulle verkligen skämmas om jag hade något av detta som tatuering, linjerna är riktigt riktigt dåliga, jag förstår verkligen inte varför man gör sånt här på sin kropp som ändå ska sitta där resten av livet ?  Neej jag har bara en sak att säga om detta och det är 

WHHYYYY ! ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0