Vad fasiken ?

Det snöar!

Har vart och hälsat på Annic på jobbet och ätit frukost med Dalin, och vilken frukost det blev!  Kom nyligen ur duschen och när jag tittar ut så snöar det... jaa jag vet det är ingen riktigt snö kanske och jätte löjligt att jag reagerar på det men jag var ju i Thailand förra året vid den här tiden pch såg aldrig riktigt snön så jag blev lite chockad och skrek timm morsan DEEET SNÖÖAAAR, MAMMA TITTA DET SNÖAR!!  Jaa hon tyckte jag över reagerade en aning och medans jag nu skriver detta inlägg så har det redan slutat hahaha men kul var det. kul att få se lite snö även om det var för några minuter.....

Neeej nu blir det natti natti för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0