What the fuck! ?

Finally! Äntligen har jag kommit hem efter en LÅÅÅÅNG kaos natt.
Detta har nog vart en av dom sämsta nätterna jag jobbat.  Bara massa idioter, har vart skit trött, inget att göra och man bara sitter och tittar på klockan och när det äntligen är dags att byta om för att åka hem mot sängen, nej då ska man få kaffe över sina helt nya vita Converse!! INTE OKEJ!
Har bara haft dom i 2 veckor och använd dom 3 gånger =/ så nu ligger dom dränkta i klorin och hoppas på att det ska gå bort annars kommer jag faktist bli ledsen... jaja så kan det gå när folk inte kan plocka undan efter sig, precis som jävla småbarn....




Neej nog med klagandet! Nu ska jag äta frukost, tvätta av mig och sen krypa ner under täcket och ta John Blund tåget, ska orka med att jobba inatt med, så bäst att man får några timmars sömn......

Nighty Night!


Kommentarer
Postat av: alex

moget att ha en blogg där man inte får kommentera, där du bestämmer vilka kommentarer som ska synas, men men det är din blogg och du bestämmer, måste bara fråge en sak, när du jobbar natt, varför äter du frukost sen på morgonen??det är precis samma sak som om när man jobbar vanligt att man ska äta vid 03 på natten, när mAN jobbar natt vänder man på dygnet och då vänder man på alla rutiner, så det spekar ingen roll om du tränar eller tar promenader den där frukosten förstör bara allt, detta va bara ett litet råd ta inte det fel...

2009-11-10 @ 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0