Yees, exakt..jaaa...


Kommer ni ihåg min snygga plattång som jag beställde som skulle va en liten mini ? well here it is!
Den får plats i min hand så ni kan ju tänka er hur liten och smidig den är och att den faktist fungerar är ett  under :p hehe.... och så min fina sockerkaka som var såå jädrans god!
Kanske man ska baka en till ? ....



Liten va ?


 mmm min goda saftiga sockerkaka

med glass och lite varma äpplen vid sidan om, mums!

Och självklart gjorde jag lite chockladbollar åt brorsan då han älskar det! ;)

Fan vilken bra syrra han har! haha


Kommentarer
Postat av: ellos

kan du förklara hur en kaka kan vara saftig?? låter inte gott och tror inte det är meningen att den ska vara saftig heller...

2009-11-08 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0