Yummiiiieee

Sådär då har jag fått min söta lilla plattång, den är så himla söt! Jätte liten, precis som en hand den är verkligen perfekt om man ska resa för den tar ingen plats alls.
Och jag var lite skeptisk till om den ens skulle fungera men det gjorde den, för det var det första jag gjorde när ja kom hem, det var att testa den ;) man får ju inte vara dum!

Och just nu har jag precis bakat en sockerkaka med äppelbitar i med socker och kanel, och så ska jag ha vaniljglass till det, mums! Blev så himla sugen på sockerkaka och vi skulle dessutom får besök så då tänkte jag att det var en perfekt anledning till att baka...såå snart får jag äta en färsk nybakak sockerkaka, mums!
Lägger in lite bilder senare när jag orkar ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0