20 tusen låtar ?

Då har man klarat av ännu en natt på jobbet då, sitter hemma och har precis ätit frukost.
Det blev ingen promenad hem för jag var inte så sugen på att gå i regnet med en skit tung väska dessutom.

Ska försöka somna snart men vet inte hur det ska gå för jag lämna nämligen min lilla hårddisk till bartendern på jobbet igår för att han skulle lägga in lite musik till mig.... and guess what?  Jag har fått över 23tusen låtar! Helt jävla sjukt, Jag har allt från Rnb, Hip Hop, Techno, Rock, Lugna, Soundtracks från filmer, Svenskt och mappar från A till Ö med artister och deras album. Så sjukt blandad musik och jag vet inte ens vart jag ska börja :S  Nu har jag musik for the rest of my life :P

Blir nog inte så mycket sömn för min del idag, fast det gör inte så mycket för nu är jag ledig 4 nätter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0