Aaaoouuch

Aj aj aj aj aj!! Jag har sån JÄVLA TANDVÄRK! Fyy faan vad ont jag har, det för så ont så att det liksom känns i halva ansiktet och ut i örat. Och har fått en sån jävla hemsk spänningshuvudvärk igen! Har precis tryckt i mig två citadon och hoppas det ska hjälpa mot tandvärken.

Måste verkligen ringa en tandläkare men jag har säkert tusen tänder som måste lagas, har fan inte vart hos tandläkaren på flera år. Jag har inte råd, vet inte hur jag ska få ihop detta men jag MÅSTE verkligen gå, kan knappt borsta tänderna utan att nästan gråta för det gör så jädrans ont!
Faan också.

Ska nog lägga mig i sängen och försöka sova bort detta hemska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0