Ångest Drottningen

Satt igår och verkligen inte kunde bestämma mig om jag skulle ut eller inte.... men som vanligt så blev det utgång än ändå.
Kvällen började med att jag åkte in till stan med kära mammsen för att vänta in mina kompisar som var på inflyttningsfest som jag inte var så sugen att åka till.  Så först blev det gröna jägaren och lite Karaoke ;) sen blve det dags för att möta upp vännerna och dricka goda drinkar och dansa... ljungrens och sen Berns som vanligt..

Och idag när jag vakna så hade jag ju såklart ångest över att jag gjorde av med pengar jag borde sparat istället men men MAN LEVER BARA EN GÅNG ;)


Suddiga bilder men men..




Kommentarer
Postat av: Linda

Kan knappt berga mig tills vi står där tillsammans! =D xxx

//Maliboo

2010-04-19 @ 10:44:26
URL: http://lillamahogny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0