Back to bed

Då var det en ny dag och ännu en ny start på mitt skitliv...känner verkligen inte för att gå upp ur sängen idag, skulle bara vilja ligga här hela dagen och se en massa bra filmer och bara äta en massa skit.

Ska nog sova några timmar till för vad ska jag göra uppe nu ? finns ingenting och varför va uppe för ingenting? Har nog vaknat på fel sida idag känns det som....åhh vad jag hatar att vakna med att vara nere det är liksom ingen kul start på dagen, jävla skit!  Jävla skit att du fick mig och må piss igen!


Isn't there a fun way
To play this morning on my own
Without the sad parts
Isn't there a fun way
To let a day begin alone
Right out of nothing

To start over regardless and stronger
Make this day what you want it to be
That's not me

 I go back, back to bed with a sinking head
I return to the start to fill this empty heart
To be back another day, just to try a different way
Right now I'm back to bed whatever you say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0