Bloggar från mob..

Tror nog det här har vart en av dom dåligaste kvällarna någonsin jag har jobbat. Det har vart helt jävla dött! Jävligt jobbigt att hålla ögonen öppna i en mörk lokal och inget att göra mitt i natten...köpte en bok med mig till jobbet idag och har snart läst ut hela, i vanliga fall brukar jag kunna ha en bok flera nätter...är riktigt jävla trött just nu efter att ha läst så mycket också..längtar till sängen,tvätta bort sminket, duscha, äta frukost och sen få krypa ner under täcket. Jag längtar! Men jag ska promenera hem har jag tänkt mig hur jag nu ska orka det vet jag egentligen inte...fast jag ska, jag måste! Hur ska ja orka jobba 2nätter till egentligen? Jaja thats life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0