Borde skämmas!

jaa allstå JAG borde skämmas! Fy faan vad jag har tryckt i mig en massa skit ikväll. Förstår inte att det kan finnas så mycket plats i den här kroppen? Att jag aldrig kan sluta äta? En kanelbulle räcker inte för mig utan jag ska ha 4 st plus chips och dipp... sen vart jag sugen på vindruvor och för ett litet tag sen började jag äta rester från middagen också.
What the fuck is wrong?
Neej okej att jag sa att jag skulle passa på innan imorn för då ska jag skärpa mig men jag hade ju fan inte behövt överdriva? eller?
Och nu sitter jag här och är skit sugen på glass med lite chockladsås, usch jag skäms över mig själv!

detta är min framtid om jag inte slutar
DETTA ÄR MIN FRAMTID OM JAG INTE SKÄRPER MIG!
SKÄRPNING MICKIS, SKÄRPNING!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, fy fan! Då är vi två som kommer se ut så där..



Jaa, jag tänkte på att du pratade om din blogg när vi sågs sist men glömde bort det.. Va kul. Jag har ett antal månader att läsa ikapp. Å vilken fin header du har..min är bara där tillfälligt. Haha..ska skaffa mig lite inspiration till att fixa en bättre. Har du gjort din själv?



Kraaaam!

2009-10-05 @ 11:27:18
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0