Dagens

Fan jag är nästan lite stolt över mig själv, somnade när klockan nästan var halv 5 på morgonen men ändå så gick jag faktist upp vid halv 9 när klockan ringde! Fast jag måste erkänna att jag var väldigt sugen på att ligga kvar och sova halva dagen.

Men nu har jag precis kommit ut från duschen och ska klä på mig för att möta mammsen i stan och köpa mig ett par fula uggs!  Jag vet dom är inte snygga men fy fan vad sköna dom är och varma och den här hösten/vintern tänker jag fan inte frysa iallafall!  Sen ska jag träffa Gåsa idag, det var tusen år sen vi sågs och umgicks så det ska bli trevligt faktist.
Sen måste jag sätta mig på biblan och fixa mitt CV och sen ska jag självklart gå min promenad med hundarna efter 7 och promenera och sen gå till hundgården, har blivit lite som en rutin att gå en långpromenad och sen gå till hundgården där dom får springa av sig, jätte mysigt faktist och om jag har tur så har Rocky en date med en rottis tjej ;)

Neeej nu börjar jag bli sen... mer blogging sen!
Tjingeling!


Mina sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0