En rubrik här kanske?... eller ? lite bilder iallafall!

Fan klockan är halv 5 på dagen och jag är redan helt slut. Helt slut fast jag knappt har gjort något?  Och jag ska jobba hela natten fram tills 7 imorn bitti... hmm hur ska detta gå ?
Har iallafallo vart duktig och gått en långpromenad med hundarna och gick en liten tur till hundgården också så dom fick springa av sig, fast jag kan ju säga att mina hundar som egentligen är vita, var helt bruna av lera....inte sådär jätte mysigt.

Ska också vara duktig och gå hela vägen till jobbet idag och hem imorn bitti. Och det bästa är ju att jag faktist inte ens har busskort så jag MÅSTE gå ;)
Nu ska jag laga lite middag, det får bli fisk med massa citron och kokta grönsaker.


Tänkte också dela med mig lite bilder från min backpacking resa, saknar allt som fan och längtar tills jag får sätta mig på planet och åka mot paradiset igen.... men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Första dagen i Bangkok

Första dagen i Bangkok
Första veckan i Thailand ( Phuket, Patong)
Första veckan i thailand ( phuket, patong)
Första turen i en longtale (Patong)

 Thailand ( Koh Tao)


Thailand ( Koh Tao) Första gången jag testade på att snorkla ;)

Sangsom bucket ( Thai whiskey och sprite)  mums!

Steka steka steeeekaaa ( Koh Phi Phi )

 Och så fick jag mig en ny vän som kom och hälsade på ;)


Neee nu får det räcka med bilder idag ;) next time så blir det från kambodja och lite snorkelbilder tror jag nog ;) Nu ska jag ta mig en snabb siesta och sen go to work!

Tjingeling!


Btw, visst är det roligare att läsa en blogg med lite bilder ? eller vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0