En nyvaken tjockis

Okej jag kunde verkligen inte somna igår, sjukt jävla jobbigt när man ser att klockan börjar närma sig halv 6 på morgonen ? ahh paniken kändes ju då eftersom jag hade planer om att gå upp tidigt och vara duktig med att träna, promenera och äta bra idag men istället vaknade jag kvart över 4 på dagen! 
Jaaa jag vet det är inte normalt.

Det känns som jag gick upp 7 kilo igår från allt skit jag åt, nästan så jug rullade ur sängen idag när jag vaknade, blää fy vad äckligt att man trycker i sig så mycket skit! ? varför gör man så ?  hmm anyway så har jag tänkt att gå en riktig långpromenad med hundarna idag, kanske en timme eller två för jag behöver det och dom med... men först ska jag laga mig lite middag, blir kyckling med sallad idag ;)

 
VERONICA MAGGIO- GAMMAL SÅNG
En riktigt bra låt eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0