?

Åhhh jag blir helt galen när min data ska hålla på krångla!
Den är jätte seg idag och jag förstår faktist inte varför ? Kan ju inte gå in ¨på något utan att det ska ta femton minuter att bara ladda upp sidan ? Hur ska det då gå och ladda upp bilder på bloggen undrar jag ? ...

Ja ja har i stort sett sovit hela dagen, tror jag behövde det och känner mig lite bättre än så länge iallafall, så ikväll blir det jobb och som vanligt ska jag vara duktig och gå hela vägen fram och tillbaka. Det är ett måste!
Har vart på en långpromenad med hundarna och tyckte faktist det var rikigt skönt... är inte så sugen på att blogga just så....so long!

Rocky & Tila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0